Filmpjes op je iPod Nano

Ok, dit is niet echt nieuw maar aangezien ik net een iPod Nano heb gekocht en daar nu wat filmpjes op aan het zetten ben toch eens een post over hoe je nu filmpjes van youtube etc op je ipod nano kan zetten. Het is héél simpel. Ga naar het filmpje dat je wil hebben van youtube, kopieer de link naar http://www.keepvid.com en klik gewoon op de downloadlink die voor jou gegenereerd wordt. Zo download je een .flv file (flash video file ofzoiets :P). Nu moet je het dus nog converten naar het juiste formaat voor je iPod. Daar gebruik je bv. de Vedoara iPod nano coverter, die vind je hier http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod-nano/

Gewoon installeren en het programma werkt heel gemakkelijk, have fun!🙂

42 Reacties to “Filmpjes op je iPod Nano”

  1. mathias Says:

    Ja kzen ont probere is zien of et lukt merci vo de post😀

  2. Jasper Says:

    Ik heb nu alles geconverteerd enzo maar hoe zet ik hem nu in itunes zodat ik hem op me Ipod kan zetten ?

  3. toondesign Says:

    Gewoon hetzelfde als muziek, in iTunes-> Bestand-> Importeren-> kies je filmpje en voeg het dan toe aan je iPod.

  4. Maayke Says:

    Super dit !
    alleen het werk nog niet helemaal bij mij =(

    de video word automatische naar itunes gezet bij (films).
    maar als ik uhm dan op mijn ipod wil afspelen staat die niet bij films.
    als ik uhm onder (muziek-afspeellijsten-muziekvideo’s) zet, dan speelt die het wel af alleen krijg ik het filmpje niet te zien. alleen een afbeelding.

    dus heb ik Itunes-bestand-Importeren geprobeerd maar dan zet die er neer dat er geen geldig export bestand is?

    hoop dat je een oplossing hebt.

    Groetjes, Maayke

    • alexander Says:

      dag maayke! euhm ik zit met hetzelfde probleem:d en jij hebt de oplossing dus? de video komt alleen bij videos in itunes te staan en niet op mijn ipod? hoe krijg ik die nu op mijn ipod?? groetjes alexander

  5. Maayke Says:

    sorry ! was nog wat vergeten er bij te zetten.

    ik had op normal mode gedaan?
    of moet ik dit op Power mode doen :$?

    Groetjes !

  6. Maayke Says:

    Laat maar heb het allemaaal al :)!

    Thnx voor alles !

  7. Remko Says:

    heey..

    echt goed dat je dit op een site plaatst😀
    maar alleen werkt het bij mij ook nog niet zo goed😦
    ik heb hem helemaal geconventeerd naar het juiste formaat enzo..
    en ik heb het filmpje gewoon, maar hij opent hem niet in I-tunes😦
    waarom weet ik ook niet😦 maar hoe kan ik hem openen in I-tunes..
    ik zie niet eens waar hij komt te staan, niet bij ‘films’, niet bij ‘muziek’..
    terwijl het gewoon een normaal filmpje is..

    weet iemand hoe of wat ik het moet aanpakken?

    alvast bedankt!

  8. viv Says:

    heeYY,,

    bij mij opent hij bij Qtime hoe moet ik um bij i tunes krijgen want hij staat er ook niet bij als ik films kijk,,:S
    hoe moet ik dat doen weet iemand dat?

    tanxx

  9. viv Says:

    het is me ze staan op me ipot alleen nu speelt hij niet af ik zie alleen zwart beeld en ik hoor ook niks:S:S

  10. viv Says:

    laat maar het is al gelukt xd:P

  11. Sofie Says:

    Hey,

    Ik zit hier met hetzelfde probleem: Filmpjes geconverteerd naar mp4-formaat, het lukt me om ze naar i-tunes over te brengen, maar als ik m’n i-pod synchroniseer, vind ik de filmpjes nergens terug. Redelijk frustrerend!
    Please help!

    Mercikes!

    Sofie

  12. Lotte Says:

    Hey,

    Ik heb een vraagje aan de eigenaar van deze site ja die dat stukje over die youtube filmpjes op je ipot nano heeft getypt. Ik snap het niet ik kopieer het filmpje en plak het in die blak van de site keepvid dan dowload ik die en dan kan ik hem niet vinden kan iemand me plzz helpen .

    Kussieess lotte

  13. toondesign Says:

    @Sofie,
    Je moet de filmpjes gewoon naar ‘Videos’ op je iPod slepen, dan komen ze volgens mij gewoon bij videos🙂.

    @Lotte,
    Als je het filmpje download moet je gewoon kijken in welke map je het zet , en je moet er ook nog .flv achteraanzetten, anders weet de pc niet dat het zo’n bestand is.

    ps: ik zie dat je nu via keepvid zelfs al rechtstreeks naar .mp4 kunt downloaden, ook wel handig natuurlijk:)

  14. robbert Says:

    ik wil afbeeldingen op me ipot zete maar hoe doe ik dat of een filpje als ik de cd er in doe en ik zet ze op een map gaan ze niet naar itunes weet iemand het ik wil het graag weten

  15. Anke Says:

    Wooow! Dankje voor deze post, te zalig, was al ant kyke hoe da lukte da lukte ni -_- Mjaaa😀 Ik ben nu een film diek al had en vrij groot is ant convertere ma veel plaats hebk nimeer op me pc, neemt die file plaats in? heb nl geen zin om halfverwege converseren stil te ligge

  16. ED Says:

    Ben druk bezig geweest om video clips om te zetten voor mijn Ipod. De 1e keer lukt. Wanneer ik de 2e clip download en omzet, krijg ik telkens de 1e clip te zien en te horen. Raar maar waar. Dit blijft zo maar doorgaan. Wie kan mij helpen

  17. JS Says:

    hoe converteer ik een avi-bestand ?
    Dat gaat niet met die converter!?

  18. marthe Says:

    dankje :p

  19. aapje Says:

    ik heb die filmpjes geconverteert en in me i tunes gezet maar al syncroniceer ik ze dan kan ik ze niet op me i8pod vinden want kan ik der tegen doen ?:O

  20. kevin Says:

    ik heb mijn film op de goede formaat en heb hem op ITunes neer gezet maar als ik de film op mijn IPod wil zetten dan staat er dat ik mijn iPod kan loskoppelen of hij kan de schijf niet vinden.
    Hoe los ik dit op?

  21. kholoud Says:

    hey top site is dit ! (y)
    werkt helemaal bij mij heb al veel videoclips op mijn ipod nano dankzei deze site!
    ga zo door!😉

  22. Ipodfan Says:

    ik heb hetzelfde probleem als kevin. zou iemand me kunnen helpen.

    thnx

  23. Ipodfan Says:

    sorry , ik heb de oplossing al gevonden..

    als ik klik op geselecteerde films sync, lukt het niet.
    als ik hem zet op alle films lukt het wel😉

  24. Ruben Says:

    Heey!

    IK heb wel een probleem, ik heb mijn bestand geconventeerd en hij verschijnt bij videos op itunes. Maar als ik hem afspeel hoor ik alleen maar geluid en zie ik alleen maar groene en paarse strepen?!

    plz help!

  25. Jorn Says:

    Hey,, Ik had het zelfde probleem als jullie allemaal:

    De film stond wel bij films in mijn bibliotheek maar niet op mijn ipod!

    Oplossing: Als je bij instelling selecteerd: ‘muziek en video’s handmatig beheren’ Dan kun je het filmpje zelf naar je ipod slepen. Dan staat hij er wel op!

    Succes en bedankt voor de tip toondesign!

  26. jente tielemans Says:

    hoe zete daar filmkes op

  27. Nancy Says:

    hallo.🙂
    het is me gelukt om mijn filmpje via de bovenstaande programma’s naar iTunes te krijgen,
    maar als ik mijn iPod synchroniseer en op mijn iPod kijk,
    staat er ‘0 videos’.
    wie kan mij helpen?
    x Nancy.❤

  28. Nancy Says:

    voor degenen die dit probleem ook hadden:
    het is bij mij nog niet opgelost!
    hoe hebben jullie dit gedaan?
    :’)

  29. Nancy Says:

    ik heb nu een hekel aan mijn iPod!
    bij iedereen werkt het,
    behalve bij de mijne. :@😦

  30. toflap Says:

    als ik ze geconverteerd heb is ie weg waar is ie dan? (wat is itunes) en als ik heb dan heb, waar/hoe zet ik hem op mijn ipod?

  31. Daantje Says:

    hoi hoi..
    ik wil graag nog een film op mijn I-pod zetten voordat ik op vakantie ga. Màààrrr ik snap er geen bal van hoe dat moet met dat keepvid en zo.
    Ik hoop dat iemand mij dat stap voor stap wil uitleggen??!!

    alvast bedankt!! xx

  32. dapie Says:

    dat lukt echt niet!!

  33. pim Says:

    nou ik heb een paar video’s op itunes staan maar ik kan ze niet op mijn ipod zette

  34. lisa Says:

    ik heb het filmpje geconverteerd naar .mp4, maar ik krijg hem niet ter zien in mijn i tunes.. wie kan mij daar mee helpen?

  35. Julia Says:

    Hee.,,

    Als ik mijn video’s op mijn iPod wil zetten
    lukt dat niet,
    -Bestand aan bibliotheek voegen
    Dan druk ik op het filmpje, dan openen.

    Maar hij komt niet bij iTunes,
    Weet iemand waar het aan ligt?

  36. chaim Says:

    bij mij kan ik ze helemaal niet in itunes zetten eerst klik ik op bestand dan klik ik op bestand toevoegen aande bibliotheek en dan klik ik ophet bestand dat erop moet en klik ik op enter maar het werkt niet

  37. Timo Says:

    bedankt dit is echt fantastisch ! het werkt echt mensen !

Geef een reactie

